Azt mondják, hogy a nyomtatott szórólapok és plakátok kora lejárt? Ne higgye el!Vannak még olyan helyzetek, amikor elsőrangú marketingeszköz tud lenni.
Néhány általános eset, amikor érdemes megfontolni a szórólap és plakát készítését:
- kiállításon/vásáron való megjelenés
- időszakos kedvezmények, akciók kommunikálása azokon a helyeken, ahol megfordulnak a vásárlói
- egy már bejáratott helyen az új szolgáltatások népszerűsítésére
- egy szűk földrajzi területre vonatkozó szolgáltatásnál
Milyen a jó szórólap vagy plakát?
- figyelemfelkeltő
- egyértelmű
- minden információt átad ahhoz, hogy aki kapja, az élni tudjon az ajánlattal
- cselekvésre ösztönző
- jókor, jó helyen találkozik vele a célcsoport
Szeretne Ön is egy ilyet?
Bízza Ránk a megtervezését, szövegezését, grafikai kivitelezését és a nyomdai elkészítést!