PR (Public Relation) cikkeknek nevezzük azokat az írásos anyagokat, amelyek közvetlenül a vállalkozás jó hírnevét hivatottak növelni, értékesítését fokozni. Ide soroljuk elsősorban azokat az írásokat, amelyeket az online vagy offline sajtóban jelenítünk meg a vállalkozásokkal kapcsolatosan.
De milyen egy jó PR cikk, amit valóban megéri a sajtóban közölni?
A jó PR cikk olvasmányos, érdekes, kellően tömör és folyamatosan fenntartja az olvasó figyelmét, ugyanakkor szinte észrevétlenül alakítja ki a megbízó vállalatról vagy annak egy termékéről/szolgáltatásáról a pozitív képet.
A PR cikk minden egyes eleme nagyon fontos:
- a cím legyen figyelemfelkeltő,
- a lead informáló, de tovább olvasásra ösztönző,
- a cikk dinamikus, íves,
- az illusztrációnak szánt kép pedig támassza alá a cikk mondanivalóját.
Hogy mindez az Ön írásaira is igaz legyen válasszon szakértő segítséget, bízza szövegírókra PR cikkei elkészítését!