Kávészünet

kisalföldi-presztízs-díj--e1478769862451

[Blog] Az ő sikerük a mi büszkeségünk! Presztízs Díjat nyert a LED leet

Létrehozás dátuma: 2015-11-25 Írta: Marketing Empire
A győri JCQ Hungary Kft.(LED leet) vehette át a tegnap rendezett díjátadó gálán a Kisalföldi Preszízs Díjat a ’Díj az innovatív megoldásokért’ kategóriában. Magát a kitüntetést talán senkinek nem kell bemutatni; az egyik legrangosabb elismerés a megyében, amit vállalkozás elnyerhet.A LED leet csapata ambiciózus, lendületes, kreatív fiatalokból áll, tele innovatív...
tovább
marketing-empire-győr-aud-e1478770769464

[Blog] Tökéletesség vagy személyiség?

Létrehozás dátuma: 2015-11-15 Írta: Marketing Empire
Egy csaknem 10 éves gyöngyszembe botlottunk, de az üzenet időtálló. Mit szeretnél, milyen legyen az autód? – hangzik a videó alapkérdése. A legjobb üzenetek egyszerűek. Az Audi meg akarja különböztetni magát a prémium autógyártók között, mégpedig azzal a közel sem szerény kijelentéssel, hogy mindegyik konkurens cég autóira jellemző legfőbb pozitív...
tovább
Gerillamarketinggel-remisztgette-parkolokat-egy-budapesti-tancegyesulet

[Blog] Gerillamarketinggel rémisztgette a parkolókat egy budapesti táncegyesület

Létrehozás dátuma: Írta: Marketing Empire
Alaposan meglepődtek azok a XII. kerületben parkoló autósok, akik vettek ugyan parkolójegyet, visszatérve az autójukhoz mégis piros kis csomagocska várta őket a szélvédőjükön.Az első reakciók nagyon változatosra sikeredtek: volt akinek rögtön kiszalad a száján egy cifra káromkodás, egyesek csak megszeppenve álltak, míg mások idegesen tekintettek körbe, és keresték a szívtelen...
tovább
marketing-empire-volvo-győr-e1478846744571

[Blog] A koszos autó a menő? Ha a Volvo mondja…

Létrehozás dátuma: 2015-11-13 Írta: Marketing Empire
Az USA-ban, Kalifornia államban hirdetett akciót az egyik Volvo szalon vezetője. Azóta mozgalommá nőtte ki magát a kezdeményezés.Az ivóvíz készletek pazarlása ellen indult a kampány, melynek keretében a koszos autók tulajdonosai egy #drivingdirty (vezess koszosat) feliratot írnak az autójukat borító koszrétegre, majd ezt egy közösségi oldalon megosztják. A kezdeményező Volvo...
tovább
okosvásárló-győr-e1478845312569

[Blog] Kihívást jelent az „okosvásárló”

Létrehozás dátuma: Írta: Marketing Empire
A 21. század „okosvásárlója” intenzívebb kommunikációra, párbeszédre vágyik, nem jön lázba egy kis árkedvezménytől, hajlandó időt is szánni a legjobb ajánlat felkutatására és teszi mindezt online. – derült ki a Mastercard felméréséből. A jelentés szerint a mai vásárlók 82 %-a számára az okozza a legnagyobb örömöt, ha a megfelelő árut...
tovább