Kávészünet

Marketing-Empire-Győr-gyorstalpalo-cégvezetőknek-e1478601034554

[Hír] Kommunikációs gyorstalpaló cégvezetőknek

Létrehozás dátuma: 2016-01-04 Írta: Marketing Empire
Nagy örömünkre szolgált, hogy a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara havonta megjelenő Kisalföldi Gazdaság című lapjában december hónapban szakértő cikket publikálhattunk. A lehetőséget megragadva a megváltozott fogyasztói szokásokról írtunk, és arról, hogy a XXI. századi okosvásárlók milyen kommunikációt várnak el a vállalkozásoktól. Egy csokorba gyűjtöttünk néhány tanácsot is, amelyek betartása...
tovább
Marketing-Empire-Győr-nyíltnap-1-e1478600137476

[Hír] Nyílt Nap a Kamarában

Létrehozás dátuma: Írta: Marketing Empire
December 16-án a megyei Kereskedelmi és Iparkamara Nyílt Napján jártunk és fotóztunk. A hagyományoknak megfelelően a küldöttgyűlés napján tartott nyílt napon középiskolások mérték össze tudásukat egy EU-s vetélkedőn, a kamara jubiláló tagjai emléklapot vettek át, vásárolhattunk a kézművesek és kreatív szakmát tanuló diákok által készített ajándéktárgyakból, majd a Turizmus Világnapja...
tovább
Marketing-Empire-Győr-technológia--e1478762314389

[Blog] A technológiai bizonyítottan rontja a koncentrálóképességet

Létrehozás dátuma: 2015-12-09 Írta: Marketing Empire
Az utóbbi évtizedben rohamos fejlődésnek indult a technológia, mely életünk minden területére hatással van: technikai eszközöket használunk a munkánkhoz, azokon kutatunk ismeretek után, segítségükkel tartjuk a kapcsolatot (nem csak) a távol élő ismerősökkel, családtagokkal, használjuk a tanulásban, sőt sokunknak a napi szórakozása is valamilyen informatikai eszközhöz köthető. Eddig is sejthető...
tovább
news-kávészünet-győr-marketing-e1478764229494

[Blog] 2016-tól ismert magazinok tűnnek el az újságosstandokról

Létrehozás dátuma: 2015-12-02 Írta: Marketing Empire
Évek óta halljuk, hogy átalakulnak a médiafogyasztási szokások, és hogy a hírközlés rohamos léptékben tevődik át az offline felületekről kizárólag online-ra. Azonban, hogy ez hogyan befolyásolja az életünket egészen addig gyakran végig sem gondoljunk, amíg nem szembesülünk vele a gyakorlatban. Több fiataloknak és kisgyermekeknek szánt magazin is eltűnik januártól az...
tovább
pulcsi-marketing

[Blog] Szuper a pulcsid! Megkóstolhatom?

Létrehozás dátuma: 2015-11-27 Írta: Marketing Empire
Azt hittük, hogy a karácsonyi őrületet már nem lehet tovább fokozni, de tévedtünk! A Dr. Oetker idén már nem éri be a karácsonyi pudingokkal és fondantokkal így hát elkészítette a világ első teljesen ehető pulóverét.Az ínyenc ruhadarabot azonban szó szerint nem könnyű viselni, mert 10 kiló cukormázból, 5 kiló marcipánból...
tovább