Instagram kisokos vállalkozóknak!

Régóta van már a cégednek Facebook oldala, de úgy érzed, ott egyre nehezebb kitűnni a reklámzajból? Ez nem csoda, hanem szimpla matematika! Ma már minden magára valamit is adó vállalkozás fent van a Facebookon és bizony éppúgy hirdet, ahogyan Te is. A gombamód szaporodó Business Facebook oldalak miatt pedig egyre nagyobb a verseny az elérésért, a felhasználók figyelméért, aminek egyenes következménye a dráguló kattintások és az alacsonyabb elérések. Ahelyett azonban, hogy temetni kezdenénk a közösségi média marketing paradicsomát, inkább nézzünk körbe, hogy egységnyi költésből hol lehet MOST a legnagyobb eredményt elérni!

Most jön az, amiért kattintottál!

Az Instagram egy közösségi média alkalmazás, amit Kevin Systrom és Mike Krieger készített 2010 októberében. Hamar népszerű lett, 2013 januárjában már több, mint 100 millió felhasználóval rendelkezett és ez a dinamikus növekedés mind a mai napig tart. Sőt, azóta a vállalkozások számára is megnyílt a Business funkció, melynek köszönhetően a cégek is részesei lehetnek az Instagram pezsgő világának.

Jelenleg a leggyorsabban növekvő közösségi média felület.

Az Instagramon egy közvetlenebb stílusban szólhatsz és juthatsz el közönségedhez képeiddel és videóiddal. Az igazán sikeres tartalom az Instagramon az, ami aktuális, kreatív és hasznos a felhasználók számára. A világ bármely pontján elérheted az instagramozókat, hiszen nincsenek nyelvi korlátok a képalapú kommunikációnak hála. Még egy érv az Instagram mellett, hogy ugyan eleinte főként a fiatalabb korosztály jelenléte volt jellemző, azonban napjainkban már a 40+-os felhasználók száma is egyre növekszik, így biztosan a Te célközönséged tagjai is ott nézelődnek az Instán.

Pár mondatban tisztázzuk le a rendelkezésedre álló tartalmi funkciókat:

  • Alapvető a képek és videók használata, amiket különféle szerkesztési lehetőséggel (árnyalás, színezés stb.), helyszín vagy személy megjelöléssel, hangulatjelekkel és még sok más izgalmas lehetőséggel színesíthetsz.
                 
  • A Stories funkció igazán hasznos, hiszen ezzel sokkal lazább hangvételben, a tökéletességre való törekvés nélkül, az épp aktuális dolgokról tudsz készíteni egy 24 órán át látható tartalmat, amit szintén sokféle matricával, GIF-el, szavazással és még sok más érdekes elemmel tudsz ellátni.
             
  • Az Instagram nagy találmánya a hashtag, szuper lehetőség arra, hogy összegyűjtse az azonos témában készült fotókat és videókat. A rendszer által megjegyzett hashtageken kívül Te is hozhatsz létre sajátot! #helloinstagram

 

Neked, mint vállalkozó, az Instagram által felajánlott üzleti funkció számos elemzési adatot és statisztikát kínál fel a tartalmaiddal kapcsolatban.

Naprakész lehetsz kik érdeklődnek terméked, szolgáltatásod vagy vállalkozásod iránt. Megtudhatod milyen körben érdemes hirdetéseket vagy hirdetéssorozatokat indítanod, így sikeresebbek lehetnek kampányaid.

A marketing tevékenység jelenléte manapság elengedhetetlen a jól működő vállalkozások életében, ám az változik, hogy éppen melyik felület a trendi. 

Jelenleg az Instagram vállalati használata fellendülőben van, leginkább a nagy multik és a „koránkelő kkv-k” használják ki egyelőre. Aki időben kapcsol, és tartja a lépést a közösségi média felületek fejlődésével, fokozott figyelmet kap a piac kis mérete miatt és előnyökre tehet szert ennek köszönhetően.

Ha innovatív vállalkozó vagy, de nem jut elég időd a közösségi média menedzselésére, keress fel minket!

Az Insta-közösség a Te vállalkozásodat is várja!