[Blog] Így szerez egy profi új ügyfeleket

Általában a biztosítási ügynökök ügyfélszerzési módszerei nem túl izgalmasak, de a mashable.com-on egy igazán érdekes posztba futottunk bele. A történetben szereplő ügynök egy kifejezetten ötletes módszerrel gyűjti az ügyfeleit: parkolójegyeket fizet helyettük.

A sztorit közzétevő felhasználó az alábbi képet osztotta meg Redditen:

ügyfélszerzés marketing parkolójegy biztosítási ügynök  

„I paid your parking meter for you … imagine what else I’m willing to do to protect your car,” – azaz „kifizettem a parkolójegyedet…képzeld el, mi mindent megtennék még azért, hogy megvédjem az autódat” feliratú cetlit talált az autóján, mellette pedig egy névjegyet az ügynök elérhetőségeivel.

A mashable.com felkereste az ügynököt, Andrew Cooney-t, aki megerősítette: tényleg ő hagyta ott a feljegyzést, sőt: tudatos módszerről van szó! Ha egy fizetős parkolóban észrevesz egy autót, aminek lejárt már a jegye, meghosszabbítja azt. Így nem büntetik meg a kocsitulajdonost, majd a fent leírt módon felveszi a kapcsolatot a – már meggyőzött – ügyféllel. Szerintünk profi!