[Blog] Promóciós gengszterrappel csábítja Curtis a kamionosokat

Szóhoz sem jutottam, amikor ma szemben találtam magam Curtis legújabb, Kamion névre keresztelt szerzeményével. Az évek óta Majkával közösen zenélő Széki Attila, alias Curtis egy olyan újszerű dolgot csinált, amire nemcsak a rapszakma, de azt hiszem a marketingesek is felkapták a fejüket.

A klip nyilván lesz, akinek tetszeni fog és lesz, akinek kevésbé, mindenesetre szerintem szuper dolog, hogy a szokványos marketingtől el mertek térni és helyette egy egészen újszerű dolgot hoztak létre. A kisfilm nélkül feltöltött zenét két nap alatt több mint 12.000 ember hallgatta meg a Youtube-on, és a legnagyobb közösségi oldalon is több száz ember kedvelte, sőt többen nyilvánosan érdeklődtek a felvételi kritériumok iránt.

Curtis a Waberer’s fuvarozócéggel karöltve létrehozta az első promóciós gengszterrappet. A dalban Curtis a kamionos élet szépségeit énekli meg, mellyel a Waberer’s nem titkolt célja a munkaerő-toborzás.

Így szól a refrén:

„Lehet napsütés vagy fagy, nekünk mindig menni kell

Országúton, autópályán ér az éjjel minket el

Igaz, nem könnyű, de király módon élhetek

Ne magyarázz, én nyomom a gázt, a célomat csak így érem el.”

A kampány azonban nem ért véget egy jó dal feléneklésével, hiszen a nótához már videóklip is készült, melyben a csillogó aszfalton óriási sárga-kék kamionok suhannak, tip-top egyenruhában a sofőrök és persze több helyen feltűnik a Waberer’s csarnoka is.

Itt Te is megnézheted a teljes klipet!

A Curtis-Waberer’s kampánynak több ötletes eleme is van, például ez a rímekbe szedett álláshirdetés, amire a [email protected] e-mail címen lehet jelentkezni.

curtis-Waberers-Győr

A klip nyilván lesz, akinek tetszeni fog és lesz, akinek kevésbé, mindenesetre szerintem szuper dolog, hogy a szokványos marketingtől el mertek térni és helyette egy egészen újszerű dolgot hoztak létre. A kisfilm nélkül feltöltött zenét két nap alatt több mint 12.000 ember hallgatta meg a Youtube-on, és a legnagyobb közösségi oldalon is több száz ember kedvelte, sőt többen nyilvánosan érdeklődtek a felvételi kritériumok iránt.

Mindent összevetve érdekes mozzanata a hazai reklámvilágnak ez a pár napja indult kampány, de már most sikeresnek ígérkezik. Kíváncsian várjuk, hogy mi fejlődik ki belőle!