[Blog] A koszos autó a menő? Ha a Volvo mondja…

Az USA-ban, Kalifornia államban hirdetett akciót az egyik Volvo szalon vezetője. Azóta mozgalommá nőtte ki magát a kezdeményezés.

Az ivóvíz készletek pazarlása ellen indult a kampány, melynek keretében a koszos autók tulajdonosai egy #drivingdirty (vezess koszosat) feliratot írnak az autójukat borító koszrétegre, majd ezt egy közösségi oldalon megosztják. A kezdeményező Volvo kereskedés pedig kuponokat osztogat számukra, amivel egy újrahasznosított vizet felhasználó autómosóba vihetik autóikat a környezettudatos sofőrök.

A Volvo szerint egy autó éves tisztán tartásához felhasznált vízmennyiség 12 évi ivóvíz felhasználással egyenlő (egy főre).

marketing-győr-drivingdirty

Kíváncsiak vagyunk, hogy itthon vajon mekkora sikere lenne egy hasonló akciónak. Szerintetek? (komment a facebook poszt alatt)

pr-győr