[Blog] Gerillamarketinggel rémisztgette a parkolókat egy budapesti táncegyesület

noparapack-300x360

Alaposan meglepődtek azok a XII. kerületben parkoló autósok, akik vettek ugyan parkolójegyet, visszatérve az autójukhoz mégis piros kis csomagocska várta őket a szélvédőjükön.

Az első reakciók nagyon változatosra sikeredtek: volt akinek rögtön kiszalad a száján egy cifra káromkodás, egyesek csak megszeppenve álltak, míg mások idegesen tekintettek körbe, és keresték a szívtelen parkolóőrt. Miután jobban megnézték a kis csomagot rájöttek, hogy nem büntetésről van szó, csupán egy ötletes gerillamarketing „áldozatai” lettek. Az egészen biztos, hogy akik kaptak a reklámanyagból,

  • megnézték a zacskó tartalmát,
  • emlékezni fognak rá,
  • elmesélik néhány ismerősüknek,
  • és páran biztosan egy előadásra is jegyet váltanak.

Tanulság: Ha marketingről van szó, ne csak a több százezres felületekben gondolkodj. Elég egy jó ötlet, és máris elérheted a kívánt hatást!

Forrás: Marketing Empire