3+1 focista, akiről nehéz eldönteni, hogy a lába vagy az arca ér-e többet

VB lázban ég a világ, így nem csoda, hogy a futballistákra ilyenkor a szokottnál is sokkal nagyobb figyelem irányul. Minket is megérintett a fociőrület, úgyhogy gyorsan össze is szedtük Nektek azokat a TOP labdakergetőket, akikben a legtöbb fantáziát látták eddig a marketingesek.

Az első világklasszis, akit rengeteg márka felkér a kampányaihoz nem más, mint David Beckham. Beckham tökéletes példája annak, hogyan legyen egy futballista divatikon, legenda és egy “élő reklámtábla”.

Hírnevét igaz elsősorban tehetségének köszönhette, de miután a pályán bizonyított, nem kellett sok a legnagyobb vállalatoknak, hogy őt szerződtessék reklámarcuknak. Dolgozott a Pepsi-nek, a Motorola-nak, az IBM-nek, a Vodafone-nak és több sportszergyártónak is. Emellett két szezonban adta arcát és testét az Emporio Armani Underwear kampányokhoz, valamint idén tavasszal a H&M férfi alsóneműit is ő népszerűsítette. És persze azt se felejtsük el, hogy saját nevével fémjelzett parfümjei a legnépszerűbb illatok közé tartoznak évek óta.
 
Cristiano Ronaldo a következő futballista ikon, akit már számtalan reklámban viszontláthattunk. A portugál játékos gyakran a pályán is bizonyítja színészi tehetségét, a női drukkerek pedig egyenesen odavannak kisfiús sármjáért, így az a márka, melyik Cristianot választja reklámarcnak, borítékolhatja a kampány sikerét.

A nevéhez fűződő legemlékezetesebb kampányok talán a Megan Fox-szal közös Emporio Armani Underwear, amit éppen David és Victoria Beckham-től vettek át, valamint az Armani Jeans fotósorozatok. Mindemelett reklámozott már hajzselét, a Visa-t, Fuji termékeket és persze ő is népszerűsítette már a Nike-ot és a Pepsi-t is, sőt Japánban egy Coca-Cola reklámban is szerepelt. Testvérével pedig közösen nyitottak üzletet, ami találóan a CR7 nevet kapta.

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo nagy riválisa is bekerült a top háromba. Rendszeresen látjuk őt is a Pepsi kisfilmjeiben, de arcát adta már az Adidas és FIFA termékekhez is, sőt már arra is volt precedens, hogy a klasszis egy sampont reklámozott.

+1 élő hirdetés

Az utolsó, akit hoztunk nektek, közel áll hozzánk, mivel magyar vonatkozású reklámról van szó. 12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan a Liverpool magyar kapusa, Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca.

Még több marketinges újdonságért kövesd Facebook és/vagy Instagram oldalunkat, vagy kapcsolj magasabb fordulatszámra, és kérd 1 órás ingyenes marketingkonzultációnkat, ahol kötetlenül beszélgethetünk vállalkozásod marketingstratégiájáról.

Ingyenes konzultációt kérek!